Waarom goedkoper?
Je zult je wellicht afvragen hoe het komt dat wij goedkoper zijn. Doordat we geen dure winkelruimte hebben en een minimale marge rekenen loopt voor jou het voordeel snel op!

Wat is de status van mijn order?
Je ontvangt na het plaatsen van de order, direct een bestelbevestiging. Zodra tevens de betaling is ontvangen, wordt de bestelling direct verder verwerkt. Je ontvangt dan een statusupdate mail. Na verzending ontvang je direct een verzendbevestigingsmail.

Betaling via Ideal lukt niet via mijn bank (storing), kan ik ook alsnog via bankoverschrijving betalen?
Dat kan.  Je kunt dan het totaal bedrag overschrijven naar:
NL88 RABO 0397 0981 38
t.n.v. GAMERGAMES
(onder vermelding van het ordernummer)

Zodra het bedrag is ontvangen, verwerken we direct je bestelling verder.

Ik wil (een gedeelte van) mijn order annuleren, kan dat?
Je wilt één of meer artikelen toch niet hebben? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door een email te sturen. Indien de producten nog niet verzonden zijn kunnen we deze nog tegenhouden en je order wijzigen/annuleren. Vermeld in de email altijd het ordernummer. Je kunt je ordernummer vinden in de e-mailbevestiging die je direct hebt ontvangen na het plaatsen van je order. Wanneer we je bericht hebben ontvangen zullen we de order annuleren en het bedrag terug storten. Indien gewenst kan uiteraard ook een ander product worden gekozen.

Wat is het verschil tussen levertijd 'Op voorraad 1-2 dagen' en 'Op voorraad 2-5 dagen'?
Op voorraad 1-2 dagen: Artikelen die we op voorraad hebben, deze worden direct verzonden zodra de betaling binnen is.
Op voorraad 2-5 dagen: Artikelen op voorraad bij onze leverancier, zodra deze bij ons binnen zijn worden ze direct doorgezonden.

Hoe kan ik me in- of uitschrijven voor de nieuwsbrief?
Tijdens het afronden van je bestelling kun je aangeven of je een nieuwsbrief wilt ontvangen. Wil je je keus later wijzigen, dan kun je een email sturen aan: verkoop@gamergames.nl. We zullen dan zo spoedig mogelijk je voorkeur wijzigen.

Mijn order, of een gedeelte van mijn order is niet geleverd binnen de opgegeven levertijd?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen binnen de aangegeven levertijd, dan willen we je vriendelijk vragen om nog enkele dagen te wachten. Bij verzending via post, zeker bij buitenlandse zendingen, kunnen er korte vertragingen optreden. We houden je van elke wijziging in de status van je order op de hoogte via e-mail.

Als je ook na enkele dagen nog steeds je bestelling niet ontvangen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via het emailadres: verkoop@gamergames.nl. Vergeet niet om je ordernummer en je e-mailadres mee te mailen zodat we je snel kunnen helpen.

Als je order bestaat uit twee of meer producten, kan het zijn dat je deze apart ontvangt. Dit kan het geval zijn als een van de producten niet op tijd geleverd wordt in ons magazijn. Het product wordt dan verstuurd in een zogenaamde deellevering zodra onze leveranciers het product leveren. We houden je uiteraard op de hoogte van de status via e-mail en onze site.

De infomatie over een artikel dat ik zoek is onvolledig?
Op onze website tonen we alle productinformatie waarover we beschikken. Deze informatie wordt constant aangevuld. Wij hechten heel veel waarde aan het verschaffen van juiste en volledige productinformatie. Soms is het helaas niet mogelijk om de nodige informatie te bekomen van onze leveranciers. Je kunt altijd extra informatie vragen aan onze helpdesk en dan doen wij ons best om de aanvullende informatie te vinden.

Retouren?
Indien je je bestelling of een deel van je bestelling wilt retourneren is dit mogelijk.

Je dient je ervan bewust te zijn dat het retourneren van de artikelen dient te voldoen aan de volgende voorwaarde:
  • Binnen 14 dagen nadat je het artikel heeft ontvangen heb je contact met ons opgenomen en heb je van ons een bevestiging van dit contact per e-mail ontvangen.

Je heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Crediteren informatie
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Niet in goede orde ontvangen of defect binnen 14 dagen?
Neem dan even contact op met onze klantenservice via ons emailadres: verkoop@gamergames.nl.
We zullen dan proberen een oplossing te vinden om het probleem te verhelpen.

Tip: bij softwareproblemen kan het updaten van de drivers van de videokaart, geluidskaart of Direct X versie vaak een oplossing zijn.

Verzendkosten
Nederland
Brievenbuspakketje 2,92
Pakket 6,75

Betalingsmanieren
Ideal
Vooruitbetaling
Paypal
Rembours (15 euro extra PostNL rembours kosten)
Creditcard

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die
ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling
klantcontact door te geven.
Bij voorkeur kan dit via de mail;
verkoop@gamergames.nl

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Aanmelden nieuwsbrief

Meld u hier aan voor de nieuwsbrief




Aanmelden
Website

www.gamergames.nl E: verkoop@gamergames.nl

We zijn aangesloten bij:
Onze vermelding op http://www.keurmerk.info